Jollyroom och Bugaboo

Bortse från att det ser ut som om jag har världens puckel på ryggen! 
 
Hej vänner!
I detta inlägg så kommer jag hylla både jollyroom.se samt Bugaboo till skyarna då jag är galet imponerad över deras snabbhet och service.
 
Igår (ca 22.00) mailade jag Bugaboo gällande vårt chassi som låser sig när man fäller ihop vagnen (Se bild ovan). Otroligt irriterande fel då den helt plötsligt inte alls blir smidig att fälla ihop.
I morse väntade ett mail på mig där de bad mig att kontakta min återförsäljare, som i detta fall var Jollyroom.se. Jag mailade vidare samma uppgifter till dem och efter max en halvtimme hade jag fått svar. 
 
De bad om lite ordernummer samt så fick jag fylla i en servicesedel och maila tillbaka detta till dem. Ytterligare en halvtimme senare hade jag fått ett nytt mail från Bugaboo där de meddela att de hade mottagit mitt ärende från jollyroom.se och att de skickade ut ett nytt chassi inom tio dagar. 
 
Tilläggas kan även att i alla mail så har jag blivit önskad en bra dag och de har beklagat att det har varit fel på chassit. Även när jag tidigare har varit i kontakt med dem så har jag fått samma trevliga bemötande och de har svarat och hjälp en inom timmen. Tummen upp!
 
Nu är det en supernöjd mamma som städar vidare här hemma!